flygbiljetter .

Tänkte boka mina flygbiljetter idag, allt kändes bra, jag skrev in alla uppgifter, läste dessutom det mesta av villkoren. Sedan trycker jag på fel jävla knapp, jag trycker att jag vill använda ett betalsätt som kostar, och det märker jag såklart inte förrän jag ser på priset att det blivit dyrare. VILKET annat företag tar en extra-kostnad om man vill betala med kort? Inget! Därför skiter jag nu i flygpoolen och bokar med seat24 istället.

Tror dock att jag väntar tills imorn, för nu är det snart konfirmation och sedan blir det jobb. Ska dock prata med både Ulf och chefen som att jag redan bokat biljetten. Jag vet ju när jag far och så, it's gonna be awesome!

Btw, jag måste börja lägga in bilder också känner jag.. Får lösa det nån dag.

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0