banker .

Jag forstar inte hur folk tanker ibland. Vill oppna ett bankkonto, yeah. Och da behover man en Australiensisk adress (finns andra dokument man kan ha ocksa, typ en el-rakning), men vafan? Jag bor pa ett javla hostel! Jag har ingen adress, och darav ingen elrakning. Jag kommer knappast ha en fast adress forran jag har ett jobb heller. Ska tillbaka till vandrarhemmet snart och fraga i receptionen.

Har dessutom kopt en bussbiljett tills pa fredag till Tamworth, $68, vilket ar ungefar 400SEK. Resan kommer ta strax over 10 timmar och jag hoppas verkligen att jag kan sova pa bussen, annars kommer jag antagligen vara dod nar jag kommer fram, vilket skulle suga.

Nu sitter jag och forsoker boka en natt pa hotellet i Bingara infor min Jillaroo-course. Vilket kanns dyrt, men  far helt enkelt sluta dricka ol. Aussiol smakar hastpiss anda, sa spela roll, right?

Imorn ska jag ga till the Valley och kolla lite shopping, so see you when I see you, yea?


Stay Frosty!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaaaaa. Brittiskt öl dricker t.o.m jag!!! Slår vad om att det faktiskt ÄR hästpiss.. fnizz

2010-07-06 @ 10:40:24
URL: http://idagoesaupair.blogg.se/
Postat av: stina

brittiskt och tjekiskt ol ar the shiet!

2010-07-07 @ 08:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0