brisbane .

Jag har antligen kommit fram till min destination, Brisbane pa Australiens ostkust. Det strulade faktiskt mycket mindre an jag trodde att det skulle gora, kanske var jag lite val pessimistisk. Dock maste jag saga att flygresorna tog langre tid och vantan pa flygplatserna kortare tid an jag vantade mig. Nasta gang jag flyger hoppas jag dessutom att jag flyger med samma plan som jag flog mellan Bangkok och Brisbane.

Pa det planet hade man egna skarmar och movies on demand, vilket var awesome! Sag prinsessan och grodan, alice i underlandet, ett avsnitt av glee och valentines day.

Val har blev jag direkt valkomnad av nagra jattetrevliga tyskar, vilket kandes oerhort bra! Nervositeten att jag ska vara ensam i ett ar har nastan forsvunnit helt! Nastan... Idag har jag skaffat ett nytt simkort till telefonen samt borjat kolla vilken bank jag ska oppna ett konto hos. Har 40 minuter internettid kvar och ska nog sen hitta ett matstalle for mat och en ol. Ikvall blir det kanske nan ol till, vem vet? Har hort att festen ska vara bra i alla fall! Far se om jag loggar in imorn, annars hors vi nagon annan dag!

Stay frosty

Kommentarer
Postat av: Ida

Skönt att du kom fram! Trodde defo ett plan skulle implodera eller bli UFO-attakerat! Did u bank a cock in bangkok!? ;D

2010-07-01 @ 10:11:39
URL: http://idagoesaupair.blogg.se/
Postat av: Moah

Laaame Ida, lame!

Skönt att höra att allt är så bra redan dock! :)

2010-07-01 @ 11:33:59
Postat av: Marlene

Låter najs. Ta det bara lugnt med ölen, så att du håller ordning på dig och dina grejer ;-). Såg att du lagt in "Alla barnen ...". Jag ska be Lisa komplettera med några fler. Ha det gott!

2010-07-01 @ 13:19:10
Postat av: ysa

ok och nu till ett erkännande. visst var Alice i underlandet bra?!?!?!?!!?! (se till att svara rätt nu!)

2010-07-02 @ 10:30:14
Postat av: Anonym

Inte sa bra, helt arligt. Men den var inte sa dalig heller, sa dar ar ett erkannande :)

2010-07-03 @ 08:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0