daaaamn .

Forsta kvallen i The Valley (rattning fran forra inlagget, platsen heter inte the village, utan the valley), och jag lyckades tappa min kamera! JAVLA skit! Hade bara druckit ett par ol, men maste ha glomt den pa ett bord eller nagot. Ringt baren, men de verkar inte ha hittat den. Damn!

Forutom detta ar jag helt foralskad i Brisbane! Finns ett stalle som heter South bank, vilket ar en gigantisk park med bland annat en lagun/pool/strand, massor med matstallen och massa mysiga stallen att bara sitta och mysa med en bok pa. Allt med utsikt over den vackra staden Brisbane. <3

Forutom att staden i sig ar vacker (och ren, ingen som slanger skrap pa marken har inte!) sa ar vadret underbart! Kanske inte direkt bikinivarme, men det ar soligt och ratt varmt, trots att det ar mitt i vintern. Kan verkligen varmt rekommendera till alla som funderar pa Australien! Till backpackers skulle jag dessutom rekommendera Base Central, eller till vissa av er i alla fall. Det ar sallan tyst da det ligger precis ovanfor en bar och bredvid en stor gata. Dessutom har jag lyckats fa en sang precis vid ett fonster sa det ar ofta svinkallt pa natterna. Sa ta med en egen filt om du ska bo dar. Annars ar det perfekt, massor av ungdomar som verkligen ger en kanslan av att de bara vill ha kul, pa ett bra satt!

What else is new? Hmm, jag har bytt namn till Chris har. Anledningen ar att fa fattar och kan uttala mitt namn, sa for enkelhetens skull byter jag namn, haha. Varfor just Chris? Well, nagon sa Stina som i "chriStina" och jag sa ja, sa da kom de fram till att de skulle kalla mig Chris istallet. Ganska smart om det faktiskt far folk att komma ihag vad jag heter, haha.

Skulle ladda bilder fran systemkameran idag ocksa, men batteriet ar dott. Hann dock fa upp nagra pa facebook, sa kolla dar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0