last day .

Wosh, kanns lite trakigt att det ar sista dagen nu. Samtidigt kanner jag mig vaaaaldigt klar med att inte gora nagonting i Brisbane, fortstar ni hur jag menar? Jag kommer att sakna staden, och jag kommer definitivt att komma tillbaka. Men att bara driva runt och, arligt talat, mest inte ha nagonting att gora? Kommer jag inte att sakna. Party ar kul, helt klart och jag har haft kul. Men man blir lite less efter mer an en vecka helt utan krav.

Darfor ska det bli skont att starta min vistelse, eller mitt liv har, pa allvar. Med jobb, ansvar och allt vad det innebar. Hittills har det mest varit en veckas semester, valbehovligt men dags att ga vidare. Nu ska jag ju da till Bingara for att leva cowboyliv i tva veckor. Detta innebar inga blogginlagg, inget facebook och fa till inga sms/telefonsamtal. Trakigt men sant. Tankte forsoka videoblogga lite for att kunna lagga upp senare, men far se hur det blir. Eller snarare hur det inte blir om jag kanner migsjalv ratt.

Maste avsluta med att jag hoppas att ni far skitvader i Sverige, haha! Har bara hort hur underbart det ar, har ar det inte lika underbart. Blasigt som skjutton och molnigt! Men idag badade jag i alla fall i lagunen, och kan tala om att det var SVINKALLT! Men nu nar jag far fran Brisbane lar de ju ha kanonvader tills jag kommer tillbaka, haha :)

Vi hors nar vi hors!


Det blir lite bilder, men de flesta hamnar pa facebook :)


              

     


Stay frosty!

Kommentarer
Postat av: Ida

He he he he.. Svinkallt säger du? England kommer tydligen bli rekordvarmt idag! Solen har bara varit borta en dag senaste veckorna och det schteeks! ;D

2010-07-09 @ 10:06:11
URL: http://idagoesaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0