league .

Sooo.. Ska alltsa titta pa en league-match idag, wtf? Det ska tydligen vara typ som rugby, vilket jag inte heller fattar nagot av. Sa spela roll, right?

I alla fall, ska dit med en kille som heter Tim, jattesot, som jag traffade igar. Han var pa the down under bar och bjod in mig pa "the game", min tanke var oh! spelar spanien-tyskland? I'm there! Idag har jag dock kommit fram till att det inte ar fotboll utan da league, kan dock bli trevligt anda antar jag. Trevligt sallskap brukar gora att det blir det, haha. Blir det inte det sa blir det nog en tidig kvall, orkar inte hamna pa the down under bar igen, och orkar inte leta andra stallen heller.. Men en bok och chips blir bra substitut om det inte blir sport.

Borjar tvivla pa kvallen. Daaaaaamn! Ska ga hem och grata en skvatt, i forskott liksom, om det inte blir av.
Buh-huu


Stay frosty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0