TFN .

Jag vet inte om det bara ar jag, men bland det gulligaste som finns maste ju vara sma barn som pratar engelska? Seriost liksom, sjalvklart beror det bara pa att jag inte ar van vid det. Men sitter pa biblioteket i Brisbane for tillfallet, och sa gar det forbi en massa barn som hyshar at sina foraldrar och sager "shhhh! we have to be quiet!", med en australiensisk dialekt dessutom! Svingulligt, haha. Sitter som sagt pa biblioteket nu och forsoker skaffa ett tax file number, vilket har visat sig vara ganska svart eftersom dator ar SEGAST ever. Ska sedan ga och forsoka hitta en supermarket och handla lite, sen har jag inte en aning om vad jag ska gora. fortsatta fundera pa vilken bank jag ska skaffa kanske? Jag ar fortfarande sjuk, for er som ar intresserade. Snuvig och hostig mest, ogonen kanns i alla fall bra nu. Far se hur lange det haller i sig... Vadret suger idag, kallt och molnigt och jag blev vackt alldeles for tidigt av mina rumskompisar. En tysk, en fransman (som jag dock tror har farit idag), en kille fran Taiwan och en kille som jag inte halsat pa an, han ser ut att komma fran mellanostern eller liknande. Ska forsoka att inte doda mig sjalv eller den har sega javla datorn nu, men hoppas allt ar bra med alla i Sverige! :) Stay frosty!

Kommentarer
Postat av: Ida

Bli inte självmordsbombad!! D:

2010-07-02 @ 10:04:53
URL: http://idagoesaupair.blogg.se/
Postat av: Hans

"Det var en Tysk, en Fransk och en Svensk..." ;D

2010-07-04 @ 20:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0