the works .

Hello!
Maste bara beromma mig sjalv for mangden inlagg jag skriver, visar verkligen hur lite jag har att gora pa dagarna, haha! I forrgar traffade jag en mycket trevlig kille som heter James som igar visade mig runt Brisbane. Mycket trevligt och jag hamnade pa stallen jag aldrig hade hamnat annars. At supergod indisk mat och allt var verkligen jattetrevligt. Vid 22.00 sa vi hej da och jag gick tillbaka till vandrarhemmet, trott. Sedan kom jag pa att det var ju fan fredag! Man kan ju inte sova klockan 22.00 forsta fredagen i Australien liksom!

Sa istallet gick jag ut pa en bar som heter the down under bar, den ligger precis nedanfor mitt hostel och det ar typ alltid supermycket backpackers dar (de har fest alla dagar i veckan, dessutom ar en av deras bartenders bland dom snyggaste personer jag har sett i verkligheten, haha!). Dar traffade jag Claire fran irland, Gretel fran Brisbane och Daniel fran NZ. Under den kvallen hann jag bevittna tva slagsmal (ett dar en kille slogs medvetslos), dansa tills mina fotter gjorde ont samt kanna mig som hela the villages (ett omrade med barer dar vi avslutade kvallen) lillasyster och festa till 5 pa morgonen. Trottheten forsvann!

Nu har jag dock sovit ut, hittat min forsta supermarket och nu aven suttit vid datorn. Tankte ladda upp lite bilder idag, men glomde kameran pa vandrarhemmet sa, inget att gora at. Ska se till att ta med den sen och gora ett litet picspam :)

Nu blir det typ, matlagning och sedan ska jag hem till Clair och forfesta :)

Stay frosty!

Kommentarer
Postat av: ysa

åh du verkar ha det så himla bra!! skit kul att höra!!

2010-07-03 @ 22:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0