2 days to go .

Håller som bäst på att förbereda packning, och ni läste rätt förbereda. Det skrivs listor, läggs i högar och kollas mått på handbagage. Allt för att när jag väl ska packa (och faktiskt är i Australien) så ska det gå så smärtfritt som möjligt.

Har lite saker kvar att fixa, men det känns nästan som att jag kommer ha det på tisdagmorgon också, trots att jag far tidigt tidigt.

Schemat för tisdagen:
Jag + familj börjar bilresan från Ö-vik till Umeå 07,00 (alltså kommer vi iväg tidigast 07,30)
Vi väntar på Umeå flygplats tills klockan 9,40 då planet (förhoppningsvis) lyfter. Tårfyllt hej då med familjen.
10,40 landar jag på Stockholms stolthet - Arlanda flygplats, lunch och incheckning på nästa flyg.
14,30 lämnar jag Sverige och flyger mot Thailand och Bangkok, där jag landar 05,50 på morgonen.
I Thailand väntar jag lite drygt två timmar, tills 07,55 då flyget äntligen lyfter mot Australien.
20,00 mellanlandar jag i Sydney och lyfter mot Brisbane klockan 21,10.
22,45 landar jag äntligen i Brisbane, ska då hitta mitt vandrarhem för att sedan sova i en vecka.

Allt är klart och betart - eller ja, typ. Kvar är lite smågrejer, som att köpa en pincett. Det känns konstigt att det inte känns konstigt. Fast tror fortfarande inte att jag har fattat det än, kommer inte fatta det förrän jag sitter helt själv på mitt rum i Brisbane, då kommer jag gråta en störtflod! Får se hur detta kommer gå asså :)

Ang. midsommar måste jag bara skriva:
Alla barnen plockade blommor utom Jöns, han plockade höns.
ASG

Stay Frosty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0