another try .

Okej, så nu har det dröjt ett tag igen, känner dock att det att dags att börja igen om jag tänker blogga i Australien. Nu börjar det ju faktiskt hända grejer, det är ju faktiskt bara 27 dagar kvar till jag far. 27 dagar av norrlänsk försommar, jobb och lite semester. Tänkte uppdatera min To Do-lista lite, så här ser det ut nu:

Visum
Flygbiljetter
Jillaroo
Försäkring
Boende första veckan
Körkort
Referenser (2st)
Prata med dom på Sibylla

A-kassan
Banken (fullmakt + bevis på 35.000 kr)
Översätta CV och andra papper
Köpa en adapter

Jag känner dock ingen oro än, men det kommer jag iofs inte heller göra förrän jag vaknar den 29e och faktiskt måste packa ner det sista och sätta mig i bilen för att fara till Umeå. Det känns nästan konstigt att svara att "men jag är ju inte hemma då" när man får förslag på vad man bör göra i sommar.


Här kommer jag vara om en månad. Fuckin' A!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0