dagen efter dagen före .

Såå.. Jag kom ut på krogen tillslut igår och det blev en helt underbar kväll! Bra människor, bra dricka, bra sällskap, bra musik. Ja allt var bra :)

När mina första planer gick snett så planerade jag helt seriöst att gå ut ensam, och bara dansa. På krogen träffar man ju alltid någon att snacka med liksom. Dessutom efter två fina pepp-tal så bestämde jag mig för att det bara var lite patetiskt, haha.

Dock så hade jag tur, en arbetskompis ringde och ville hänga på så vi satte oss i stora lekparken och drack öl och snackade innan vi gick på olles där självförtroendet var på topp! Blev så nöjd :)



Idag kommer dessutom min älskade kusin hem från Sundsvall, har saknat henne så sjukt mycket <3 Nu sitter jag och förbereder tävlingar till midsommar och ska snart fara och fota Kajsas balfoton. Känner mig helt snurrig av någon anledning, men är så nöjd med mitt liv just nu. Teh Happiness!

woot woot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0