en mil lång kö .

Som rubriken lyder, kön till incheckningen var minst en mil lång. MINST! Innan dess hade jag stått och väntat på växling i en kö som var, om inte lika lång, så nästan. Pust, flygplatser är jobbiga.

När jag väl kom fram och skulle checka in så krånglar det såklart direkt. Problemet var att i mitt visum så har jag stavat mitt efternamn Toernkvist och på biljetten hade jag stavat Törnkvist, som då hade blivit Tornkvist. Alltså fick jag stå typ 20 minuter medan den stackars damen i incheckningen försökte lösa det. När hon löst det, blev det typ slut på kvittopapper, jag hade missförstått hur jag skulle checka in mitt bagage och allt som kunde gå fel gick kort sagt fel. Nu ska dock allt vara löst och mitt bagage väntar förhoppningsvis på mig i Brisbane.

Planen nu är att köpa lite godis/kolla alkohol och sedan gå och ta en öl i väntan på att få gå ombord. Ska bli skönt att slappna av lite! Vi hörs när vi hörs! Och hej då Sverige!


Stay frosty

Kommentarer
Postat av: Ida

Fucker. Lite fail på flygplatsen bara, men du kommer fan flyga bort långt!

miss ya! xo

2010-06-29 @ 14:29:45
URL: http://idagoesaupair.blogg.se/
Postat av: lucke

Tjabba! Händer idag? :)

2010-06-29 @ 14:45:09
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Hans

Neeeeeeej!!!! ='(

2010-06-29 @ 17:32:35
Postat av: sandy

blää, trodde du skulle ringa mig idag :o aja, jag får väl klara mig ändå, skulle säkert bara lipat ändå ;) puss och kärlek, ha det så bra nu :D

2010-06-29 @ 20:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0