one week .

En vecka till jag åker, och jag har inte direkt något ansträngande kvar att göra. Hälsa på lite släkt, fira midsommar, festa med vännerna. Och packa, men den delen av förberedelser ignorerar jag för tillfället, haha.

Visum
Flygbiljetter
Jillaroo
Försäkring
Boende första veckan
Körkort
Referenser (2st)
Prata med dom på Sibylla

A-kassan
Banken (fullmakt + bevis på 35.000 kr)
Översätta CV och andra papper
Köpa en adapter

Sen ska jag väl försöka bli lite mer frisk också, om det går att anstränga sig till, vilket jag tvivlar på. Läkarna är lika inkompetenta som vanligt och har nu föreslagit en medicin mot halsbränna (?!?!), fast jag aldrig, i hela mitt liv, har haft halsbränna. Det känns verkligen som att de mest har fått slut på teorier, men vad kan jag göra åt saken? Jag skulle kunna äta och sova bättre och dricka mindre alkohol, men hur kul är det liksom?

Nu ska jag snart ut till stugan igen och ska då försöka sova tidigt, får se hur det blir med det :)


Stay frrrrosty!     (It's GREEEEEEEEEEAAAAAAAAT!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0