schezus .

Okej, nu börjar allt bli verkligt. Jag vet, redan liksom? Men idag på jobbet stod jag och tittade på schemat för min sista jobbvecka, och kom fram till att jag har jobbat mitt sista pass med flera stycken. Tänk om jag aldrig ser dem igen liksom?

Igår bokade jag dessutom jillaroo + vandrarhem för nio dagar. Känns helt sjukt skönt! 21 dagar kvar tills jag åker, 7 dagar till att jobba. Måste säga det igen, det känns helt sjukt! Nervositeten börjar komma nu...

Visum
Flygbiljetter
Jillaroo
Försäkring
Boende första veckan
Körkort
Referenser (2st)
Prata med dom på Sibylla

A-kassan
Banken (fullmakt + bevis på 35.000 kr)
Översätta CV och andra papper
Köpa en adapter


Tills nästa gång, peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0