someboby loves me .

Whooop! Idag är en helt jävla underbar dag! <3
Solen skiner, jag mår helt okej, och mamma har sagt att hon kan betala halva min försäkring!
Jag tänkte teckna en försäkring med det här företaget: http://www.europeiska.se/sv/, deras backup basic. Detta täcker eventuell sjukvård, den kostar typ, 9 kr/dag och jag är snål, så tänkte: YAY! Ska ju ändå inte ha med några värdesaker ändå, så vem bryr sig om bagageskydd liksom?

Dock ringde min mor idag och sa att eftersom det bara skiljde typ, 3000 för en försäkring hos trygg hansa (tror jag?) som hon tycker är bättre (okej, okej, den ÄR bättre), så betalar hon mellanskillnades! YAY! Idag tänkte jag dra mig till banken för att dels hämta ut en ny internet-dosa och dels skaffa ett intyg på mina tillgångar.

Det som dessutom gör den här dagen så jäkla bra är att jag ska säga hej då till en massa kompisar = FEST! Igår trodde jag att mina ögon höll på att svälla igen, då skulle jag ha dött och/eller grävt ner mig och aldrig kommit upp. Alternativt mördat några läkare, harsh but true. Idag när jag vaknar dock, så har svullnaden gått ner, förkylningen överhuvudtaget känns bättre och festen är ett faktum! Tänker dock ta det lugnt på alkohol-fronten, vilket inte innebär att man inte kan ha kul! Har man världens bästa kompisar så har man kul vad som än händer!

Nu - banken-hälsa på släkt-städa, sen - PARTY!


Stay FROSTY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0