the a-team .

Filmen igår var seriöst 100ggr bättre än förväntat. The A-team är nu min nya favoritfilm, helt seriöst. Actionkomedin är tillbaka! Woot! Visst, det är inte realistiskt, det är inte alltid snyggt gjort (fast jag störde mig aldrig på effekterna). Men vem bryr sig? Det är roligt, fartfyllt och Bradley Cooper är snyggare än någonsin. Vad mer kan man begära liksom?

Idag har jag jobbat, bara 3 pass kvar nu. Knäppt. Nu ska jag snart gå och duscha och förbereda mig för utgång ikväll! Med Salome, min bästis för typ, 4 år sedan. Nu har jag inte träffat henne på ett år, så det känns SKITKUL! Imorgon blir det dessutom fika på UH med Lena och Johan på kyrkan, så känns kul att träffa dem en gång innan jag far, om än konstigt att liksom säga "hej då". Eller i alla fall "vi ses om ett år". Tur att facebook finns i alla fall, annars skulle man väl dö.

Ska ladda min kamera också, så kanske laddar upp lite bilder imorn. Kanske.


Stay Frosty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0