two weeks .

Två veckor till jag far, det är helt jävla sjukt! Har inte mycket kvar att göra nu, typ försäkring, internationellt körkort + att jag måste gå in på energihuset och säga upp mitt träningskort. Har några arbespass kvar, några fester att gå på och några personer att träffa. Men jag vet inte, det känns lite som att jag håller på att ställa mitt liv på stand-by. Någon som fattar vad jag menar? Stand-by, samtidigt som jag inte riktigt fattar att det faktiskt händer, det har som hela tiden varit så avlägset.

Vadå, ska jag snart till Australien?

Håller dessutom för fullt att förbereda midsommar-lekar, det går tungt, men brukar bli bra tillslut ändå. Om någon skulle fråga mig vilken min favorithögtid är skulle jag, tro det eller ej, svara midsommar. Vi samlas ofta hela släkten på min favoritplats i hela världen, stugan, vi äter gott, skrattar och leker. Midsommar är inte heller lika kravfyllt som jul (och det är bättre musik..!). Enda som saknas på midsommar om du frågar mig, är en julskinka! Då skulle högtiden vara perfekt.


Pappa kan kanske fixa?


Gud vad jag är flummig! Har varit det i typ, 2 veckor nu. Babblat och varit helt knäpp. Resfeber?

Anyways...

Stay frosty!

Kommentarer
Postat av: Ida

Biiaatch. Jag tänker läsa din blogg. Så du vet det. Men det käns så tugnt när jag vet att du inte läser min. </3

2010-06-15 @ 00:25:29
URL: http://idagoesaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0