intervju .

Torsdag klockan 12 ska jag infinna mig pa Gosfords RSLclub, anledningen? Jag ska forsoka forklara, pa engelska, varfor jag ar den mest passande for jobbet. AAAAAAAAGGGHHH!! En jobbintervju?! Pa engelska? For en campingaffar?! WHAT THE FUCK!?? Sa later det i mitt huvud just nu, samtidigt forsoker den mer logiska delen (for tillfallet mindre an halften) lugna ner mig med tankar som "det kommer ga sa bra" och "om de vill ha en intervju maste du ju ha gjort nagot ratt i alla fall". Jag kommer ha huvudvark inom 30 minuter om det fortsatter. Distraction? Yes please!

Vad har hant annars da? Well, traffade da Lawson, Rhetts son. Helt underbar unge, kar direkt, haha! Tyvarr ar hans mamma knapp och Rhett och Lawson kan fa mindre tid tillsammans pa grund av det, vilket gor mig ledsen. Men inget jag kan gora at saken for tillfallet. Nagon som kanner en bra hitman?

Sen i torsdags sager Rhett at mig att packa varma klader infor fredag, for vi ska upp tidigt och han har en overraskning. Klockan 9 ger vi oss ivag, soderut. Gissa vart vi hamnade? Taronga Zoo (vi pratade om det tidigare och jag sa att jag ville fara dit). Vi gick in, at den ackligaste hamburgaren nagonsin och forsatte sedan for att titta pa djur! Har svart att bestamma mig om det coolaste var salshowen eller nar en Emu spatserade forbi och sag ut att tanka "what are YOU looking at?!". Det ackligaste var Funnelweb-spindeln och det sotaste var... Platypus, koala och pingvinerna! Var en jattetrevlig dag, bilder kommer asap. Som vanligt, haha!

Jag och Rhett (eller, mest Rhett) haller pa att kolla om det finns nagra trevliga hus/lagenheter att hyra. Woot. Hur kan en manniska betyda sa mycket efter mindre an 3 manader? Jag vet inte, jag vet inte vad som kommer handa om 3 manader, eller om 3 veckor. Jag vet knappt vad som kommer handa imorgon. Men just nu ar livet underbart (aven om jag ar nervos infor intervjun).

Hoppas alla som laser detta ocksa har det bra! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0