just a regular sunday morning .

Okej, eller inte kanske. Min forsta vecka hos Rhett ar over. Jag sitter vid datorn och vantar pa att han ska komma hem (vilket visserligen inte ar nagot ovanligt), MEN! Idag har han forhoppningsvis med sig sin son, Lawson. Som jag da inte har traffat an, mest pagrund av Rhetts psykotiska ex.

I vilket fall, Lawson ar da 8 (9?) manader, han fyller ar runt jul, sa det borde vara 9 nu... Hans forsta ord var dad, han har borjat fa tander och tydligen ar han precis som Rhett i den aldern. Ar jag nervos? Eh, lite? Kan ju inte direkt saga att jag har allt for mycket erfarenhet av barn i den aldern! Och Lawson ar ju som en ganska viktig person i Rhetts liv, and yes, that was an understatement!

And btw, Jim, Rhetts pappa kopte en lott till mig, sa hall tummarna! :D

Men nu verkar Rhett vara hemma igen, sa ska dra mig! Men hoppas alla i Sverige har det bra, saknar er! Checka bilderna fran camping-trippen till Bingara btw: http://www.facebook.com/#!/album.php?id=533504474&aid=252306

Cyaaaa!

Kommentarer
Postat av: Ida

Shiiiiiit. HAHA, styvmamma Stina ;D

2010-10-24 @ 03:16:34
URL: http://idagoesaupair.blogg.se/
Postat av: Stina

Hahaha, har hort den kommentaren forut! Och btw, hoppas du har det bra ocksa, trots att du inte ar i Sverige ;)

2010-10-25 @ 03:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0